saja nak buang masa. moh menaip!!

hi.

haha aku rasa aku memang update blog setahun sekali or dua kali ja..

alhamdulilah.. kali ni banyak yang aku nak tulis.. syukur sangat semester lepas punya result  sangat best.. syukur pada kawan-kawan yang banyak membantu dan tak lupa doa mak ayah dan sesiapa juga yang doakan aku..

tak banyak yang jadi tahun ni.. kira kategori biasa-biasa je lah tahun ni.. tade SAD STORY lagi.. haha banyak yang indah indah je tahun ni. betul lah orang kata single lagi power. haha

okay first aku nak cerita pasal percutian aku ke Hatyai, Thailand. best nyaaaaaaaaaaa!! sumpah best gilaaa.. tapi yang klakar nya .. aku masuk secara seludup!! hahhahahah funny gila.. sbb aku duduk dkt hilir perak or lebih tepat lagi sempandan Selangor aku xleh buat boarder pass. gila baq hang... debor gilaa msk negara orang dengan takde id apa apa.. kalau kena bom sia sia je kematian aku.. SUPERB punya best.. makan sampai BOOOLAT! seronok bercuti dengan BFF ni haiza, meraz cha... haha kami jelah rajin jalan yang lain ilangggg...gambar sikit jaa.. maleh kasi korg tengok. hahhah






next,

aku jatuh suka dengan sorang ni!!! yeeehaaa setelah sekian lama hati mati.. hahhaha tapi...... tiap kali aku suka orang.. mesti orang tu perangai jahanam.. jadi aku ambil pendekatan untuk stay cool.. aku layan je.. tapi tak lah sampai ke JIWA. aku buat teman main wasap, hahha ye lah!! ko gila wasap aku sendu je bila tada boifren 2  3 tahun ni.. hahah yaaa aku suka dia.. tataw la dia IKHLAS ke tidak kawan dengan aku.. lantok laaa.. ada jodoh ada lah.. aku malas nak layan jiwa wanita aku ni.. haha psssttt tapi harap-harap dia suka aku lah! hahahahahha... jk  babe :)

kemudian.. haha lagi seminggu aku nak final dah.. study?? hmmm kelaut.. pemalas gila syuhairah ni!!  korang doa doa kan la ye.. biar result aku menaik lagi.. xdpt dekan takpe asal result tu sedap mata memandang.. hihi..

last but not least,

ESCAPE PARK PENANG!! mu tunggu ku datanggg.. harap plan for semester break ni jadi.. percutian di awal tahun!

okehh ni last...

aku dah OK dengan dayah.. yay! walaupun tak loving-loving cam dulu tapi dah bff balik. hahha yelah dah makin tua.. mana lagi nak kepit je yee dokkk...


ehh ada lagi satu!

hmm tahun ni ramai sangat kawan-kawan aku kawen... dan tak lupa juga ramai orang yang aku kenali PERGI menghadap Ilahi.. al-fatiha.... semoga SYURGA tempat mereka..

pssstt.. bila aku nak kawennn woiiii...

oh ya.. bila ya nak jumpa dengan orang yang ikhlas berkawan dengan kita tanpa otak kuning? haha just asking... 

OKEH ABESSS...

okeh.. nak sambung study. doakan sayaaaaa!! mmmmmmuuuahhh uolsss <3 

Comments

Popular posts from this blog