Posts

Showing posts from March, 2012

senyum :)

Image
weeeeeee :)

malam tadi aku menagis...why?ntah aku pon ta taw..aku cuma TERrindukan ex aku..haha bodo kan?org tu langsung tak ingat aku yg aku dok nges..hahah aku malu sendiri..
entah aku pon ta taw nape malam td aku teringat kat dia...cm bodo je kan...tp nk buat cmne.. ikhlas tibe-tibe nges..malu sendiri aku...
tp alhamdulilah la...  aku mmg dah lupa kan dia... aku dah 100% lupa kat dia.. tp kenagan tu sapa bleh lupa kan? jadi aku dah ikhlaskan segala2 nya.. bahagia lah dia hendak nya dengan apa yg di pilih :)
bila aku teringat apa yg dia buat..mmg aku tak dpt maafkan..dia buang aku jauh-jauh siot..cm harammmm..segala tentang aku di buang...tapi tape aku dah ikhlas kan semua nya....
 hahah tapi sumpah lawak... 5 bln dah aku single! lepas dia mmg aku tak jumpa  lagi sesiapa yg boleh bukak hati aku ni,, takpe aku tahu seseorg yg PASTI ada tuhan tentukan untuk aku :) mmg lah aku ade suka tu suka ni....tapi suka bermakna cinta ..hahah gedik nya  akuuu ~ ~
kbai =P

choice...

Image