Posts

Showing posts from June, 2011

bye2 Kuantan hai2 Tg malim hoi2 Melaka =D

Image
akhir nya..setelah aku menghabiskan cuti sem aku kt kuantan ni aku kembali blek ke umah aku..huhuhu agak sdeh sbnarnyer nk tinggal kuantan ni...huhuh msti aku rindu kt ank buah aku...=(  iye lah sebulan aku jd bebysitter dy..huhu ape2 pon aku lek tg malim kejap je pon aku dok sehari je then aku pulang ke melaka ...tak sabau lak ase nyer..nk  jmpe kwn2 yg dah 2bln aku tak tgk muke dowg..hihi.. anyway KUANTAN mmg best =D



                                                              dkt je gn umah aku ni <3

ni ank buah yg tersayang aleesa nur qistina nanti msti cik su rindu eca kn......
home sweet home.. 

salah kah...??

Image
aku jujur...walaupon agak menyakit kan..maafkan lah =(
   .   



KAWAN   
hargai mereka jangan lupa kan merekakenang segala jasapastikan gembira saling memaafkanp/s_ walau sesibuk mane pon..jgn la lupa kan..sbb kwn2 tu pikir awk dah dpt mmbe baru lupe kan mmbe lame...terima kasih

blackberry 9700 =)

Image

tempoh PERCUBAAN =)

Image
setiap insan berhak pilih yang terbaik dalam hidup mereka (^.^) sama ada kawan,pelajaran,pasangan atau membuat keputusan..kita takde hak untuk halang tapi kite ade hak untuk memberi cadangan... supaya kita tidak membuat kesilapan dalam memilih..kita tidak seharusnya membuat keputusan tanpa kita berbincang kerana banyak perkara yg boleh di selesaikan dgn berbincang.....

juara maharaja lawak SEPAH...

Image
huhuhu tahniah buat SEPAH..kowg punyer kumpulan mmg best..aku tak nafi kan..walaupon aku suke JOZAN =P tp kowg mmg layak menang..kowg ade stail n lawak yg BIJAK..setiap minggu kowg punyer lawak menjadi n topik2 yg best..kowg punya idea2 yg menarik... ape2 pon CONGRATE guys (^,^)